Pół minuty (nie)uprzejmości

2015-02-08 18:38:57(ost. akt: 2015-02-08 18:54:49)
Zdjęcie ilustracyjne

Zdjęcie ilustracyjne

Autor zdjęcia: sxc.hu

Miłe słowo, a często zwykły uśmiech sprawiają, że patrzymy na życie inaczej. Codziennie uśmiechem witają nas ekspedientki w sklepach, sąsiedzi i przechodnie. Ot, zwykła rzecz. Niestety, nie w kętrzyńskim szpitalu.
Kętrzyński szpital jest jaki jest. Opinie o nim także, choć patrzę na nie z dystansu, bo moje kontrakty z tą placówką ograniczone są do minimum. O zmiany w szpitalu walczą burmistrzowie, walczy starosta, walczą radni. I oby im się udało, bo to zawsze lepiej gdy ma się w okolicy sprawdzoną i solidną placówkę. Dziś jednak nie o leczeniu, a o zwykłej uprzejmości, w wydaniu lekarskim.

Odwiedziłem dziś krewnego w szpitalu. Po wizycie chciałem jeszcze zamienić dwa słowa z lekarzem. Rozmowa trwała jakieś 30 sekund, w czasie których ów lekarza ANI RAZU nie oderwał wzroku od dokumentów. Ani na dzień dobry, ani na do widzenia. Rzucił dwa zdania o najbliższych planach związanych z krewnym i tyle. Koniec.

W markecie za takie potraktowanie klienta pani z kasy musiałaby się liczyć z utratą części premii. Tu podejście mają jak widać inne. I jak tu mieć dobrą opinię o tym naszym szpitalu...

Jedyny plus, że parking bez szlabanów wreszcie przypomina parking, a nie polbrukowy, pusty plac.

czytelnik

Komentarze (31) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. zb #1659513 | 89.228.*.* 8 lut 2015 19:27

    Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. Skoro wokół szpitala są parkingi to czemu nie ma lotniska dla karetki powietrznej.

    1. po co ci lotnisko ? #1659547 | 46.112.*.* 8 lut 2015 20:05

      koń by sie uśmiał..

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

    2. Anka #1659556 | 89.229.*.* 8 lut 2015 20:15

      Pisząc taką ogólną opinię o lekarzu oczernia się resztę. Chyba nie wszyscy są " tacy". Następnym razem proszę napisać choć o jaki oddział chodzi. Nie wolno wszystkich wrzucać do jednego wora.

      Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz

    3. miśka #1659558 | 195.136.*.* 8 lut 2015 20:16

      To niestety prawda. Sama miałam okazję się o tym przekonać, kiedy udałam się na konsultację do poradni a lekarz potraktował mnie jak przedmiot! Póki co lekarze rządzą się innymi prawami ale chyba czas najwyższy aby to zmienić!

      Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. as #1659596 | 89.228.*.* 8 lut 2015 20:50

        Zwykły konfident. To, że kultury nikt nie nauczył, to tak było jest i będzie. Lekarze są po to aby leczyć, a nie mówić dzień dobry czy do widzenia. Ja jak jestem na izbie przyjęć i wchodząc do gabinetu mówię dzień dobry, i jak hrabia lub hrabianka nic nie dopowie, to ponawiam pozdrowienie, aż do czasu kiedy odpowie.

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        Pokaż wszystkie komentarze (31)
        2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5