Fajna nowa Traugutta

2014-08-17 22:26:44(ost. akt: 2014-08-18 08:51:30)

Autor zdjęcia: Ryszard Węgrowski

Warto było się pomęczyć, żeby teraz jeździć tak szeroką ulicą. A niedługo pojedziemy z Kętrzyna nową drogą do Srokowa i dalej do Węgorzewa.
Bo nowa Traugutta jest fragmentem przebudowy dróg wojewódzkich 591 na odcinku Stara Różanka – Kętrzyn oraz 592 (ulice Bałtycka, Pocztowa i Traugutta). Na odcinku od Kętrzyna do Nowej Różanki planowany jest do budowy ciąg pieszo-rowerowy usytuowany poza jezdnią. Nowa droga Kętrzyn-Węgorzewo powinna być gotowa w całości w trzecim kwartale 2014 roku.

A w listopadzie powinien się zakończyć częściowo remont Dworca. Tę inwestycję prowadzi z kolei miasto.

Czytelnik

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając na ketrzyn.wm.pl w ramkę " ZAŁÓŻ PROFIL ", która znajduje się w prawym, górnym rogu strony. Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij tutaj
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna




Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: Ryszard

Komentarze (43) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Rafał Rypina #1466543 | 89.229.*.* 21 sie 2014 21:30

    A oto mój tekst, który wykasowano: Drodzy Państwo. W pełni podzielam Państwa krytyczne zdanie na temat niefunkcjonalnego Ronda im. Jana Pawła II i ulicy Traugutta. Rondo które zafundowało nam województwo, to mało popularne rondo turbinowe, które na dodatek zostało wadliwie zaprojektowane. W celu usprawnienia ruchu na ulicy Traugutta, należało tylko wymienić dywanik asfaltowy oraz wydzielić pasy do skrętu w prawo. Obecna inwestycja jest rzeczywiście realizowana w celu skierowania ruchu tranzytowego przez Nasze miasto i trwale pogorszy warunki jazdy. O błędach zmuszony byłem poinformować Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju oraz Komisję Europejską. Powyższy temat poruszałem również na swojej stronie 21 maja 2013 r. w artykule "Czy władze województwa chcą poprowadzić tranzyt przez Kętrzyn?" - http://rypina.pl/component/content/arti cle/1-ostatnie/119-czy-wladze-wojewodztw a-chca-poprowadzic-tranzyt-przez-ketrzyn .html Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem. Rafał Rypina

    Ocena komentarza: warty uwagi (33) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. Ja #1468583 | 164.127.*.* 24 sie 2014 16:26

      do władz miasta: Czy to rondo wymyślił jakiś debil??? Jechał nim tirem???Niech spróbuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

      Ocena komentarza: warty uwagi (16) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

      1. dwa pytania #1465223 | 213.158.*.* 20 sie 2014 10:17

        Po pierwsze gdzie się podział bruk wydłubany z ulicy Traugutta? Po drugie dlaczego skasowano wczorajszy wpis radnego Rypiny???

        Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

        1. bez entuzjazmu #1464116 | 83.24.*.* 18 sie 2014 20:07

          Zabrakło informacji, że ulicę przygotowano pod ruch TIRów. Wszystkie miasta Warmii i Mazur mają obwodnice, a tu autostrada przez centrum miasta. No faktycznie powód do radości jak cholera.

          Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

          1. Fantazja Burmistrza (nie) za 10 mln? #1496360 | 178.235.*.* 30 wrz 2014 07:40

            Znany ze swej skłonności do wydawania dużych sum pieniędzy bez wsparcia zewnętrznego Burmistrz Kętrzyna, nie potrafił wskazać kwoty jaką pochłonie remont dworca kolejowego. Jak informuje w wywiadzie Radny Rafał Rypina, Burmistrz przyznał, że dworzec nie będzie kosztował 10 milionów złotych. Ile więc będzie kosztował? Tego nie wie nikt. Prawdopodobnie nie ma nawet biznesplanu, który by chociaż w mglistej teorii zakładał, w jaki sposób, w jakim czasie i w jakiej wielkości poniesione nakłady zwrócą się. Rafał Rypina zauważa, że dworzec to formalnie obiekt historyczny i czerpiąc z doświadczeń wyraża obawę ,że wydatek nie zamknie się w kwocie 6 mln PLN. Burmistrz miał natomiast stwierdzić, że dworzec nie będzie kosztował 10-ciu milionów. Zatem ile? 9 milionów i 900 tysięcy? Do założeń finansowych Burmistrza należy podchodzić z dużą rezerwą. Przypomnę, że nabyte w wyniku ustawionego pod Solarisa przetargu na autobusy miejskie, okazały się droższe niż przewidywał to Burmistrz w swoich szacunkach. Uzasadnione będą więc obawy, że nowy-stary dworzec będzie kosztował ponad 10 milionów złotych.

            Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

            Pokaż wszystkie komentarze (43)
            2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5