• Opal #214750 | 83.31.*.* 28 lut 2011 12:43

    Ale cyrk, tak Hećmana sie boją w powiecie. Władza wojewódzka wybrała Hecmana do Rady Nadorczej Polikiniki MSW w Olsztynie.

    ! - +

  • Neron #214766 | 212.160.*.* 28 lut 2011 13:00

    a nie za dużo tych funkcji dla tego pana? burmistrz, szef PSL, członek rady nadzorczej szpitala, honorowy Granicy itp. Można sie w tym pogubić normalnie. Po co ciągnąc tyle srok za ogon? Bycie burmistrzem nie wystarczy?

    ! - +

  • Nie chcą u siebie Cham-leta #214773 | 83.16.*.* 28 lut 2011 13:07

    Zapewne pamiętacie jeszcze miało miejsce pewne zajście (wg wpisu internetowego: „honor śmieci i hećmana”) na uroczystość w szpitalu jak zawsze spóżnił się wodzuś. Mijając grupę osób rzekł że śmieciom ręki nie podaje”. Z tej okazji jeden z internautów przypomniał wierszyk, monolog Cham-leta: / Podać, nie podać? To trudne pytanie? / Jeśli w istocie ten gest grzecznościowy / Aż taki ważny stał się w naszym mieście / Pozwólcie, radni, niech się zastanowię. // Podaje rękę ściskając niezręcznie / Człowiek nieśmiały i zamknięty w sobie. / Ściska gwałtownie, szczerze aż do bólu, / Typ impulsywny, żyjący uczciwie. // Lecz gdy nie wita burmistrz mego miasta, / Cóż o tym sądzić? To łatwe pytanie. / Szanowni, radni i mieszkańcy grodu, / Na kurs go wysłać: „Dobre wychowanie”!

    ! - +

  • Nie chcą Hećmana #214799 | 83.11.*.* 28 lut 2011 13:19

    wolnatv.info.pl

    ! - +

  • Kwalifikacje Towarzysza Krzysztofa ? #214805 | 83.16.*.* 28 lut 2011 13:23

    Rozumiem że ma kwalifikacje do Polikliniki MSW („Krzysztof Hećman potwierdza to, co od lat było tajemnicą poliszynela: w 1986 roku otrzymał propozycję objęcia stanowiska zastępcy szefa SB w Kętrzynie. Do tego mieszkanie, dobrą pracę w sądzie i szybki awans….”) ale do szpitala w Kętrzynie? Stan wojenny już minął a władza ciągle deleguje sprawdzonych towarzyszy partyjnych? Wybór ma być wolny a nie „przywożony w teczce”.

    ! - +

  • Brawo Rada Powiatu #214860 | 83.27.*.* 28 lut 2011 14:14

    Bardzo dobrze, że nie wybrano. Dość tego mieszania i poniżania

    ! - +

  • do chamlet #214867 | 82.145.*.* 28 lut 2011 14:19

    jaką grupę ożańskiemu i żukowskiemu ręki podać nie chciał ja też bym nie podał.

    ! - +

  • do "do chamlet" #214891 | 83.16.*.* 28 lut 2011 14:34

    Nazwiska piszemy z dużej litery. Wyjątek tylko dla czytelników "żch". Dla "do chamlet" wierszyka nie będzie. Proszę czytać ze zrozumieniem. Napisano: "Mijając grupę osób rzekł że śmieciom ręki nie podaje". Widocznie tak Go rodzice wychowali.

    ! - +

  • Lekarze w Ketrzynie? #214954 | 61.244.*.* 28 lut 2011 15:25

    lekarze ci to chorzy psychopaci i nie znający tego fachu może tylko kota by wyleczyli nie ludzi

    ! - +

  • zaz #214991 | 89.228.*.* 28 lut 2011 16:13

    Słabi radni jesteście jak nie wybraliście Hećmana do Rady Społecznej Szpitala. W poprzedniej kadencji szewc był członkiem Rady i wszystko było dobrze. Jest czego się obawiać w pracy szpitala i tu jest problem.

    ! - +

  • HJM #214996 | 83.21.*.* 28 lut 2011 16:17

    To tylko czysta złośliwość pana Mordasiewicza i jego spółki w Radzie Powiatu. Żeby w Społecznej Radzie Szpitala nie było Burmistrza miasta, w którym się ten szpital znajduje to czysta głupota i strzał we własną stopę. Najlepiej by było, żeby oddać szpital Miastu. Byłby porządek.

    ! - +

  • do" Nie chcą u siebie Cham-leta" ale z łapką #215064 | 89.228.*.* 28 lut 2011 17:15

    Przeczytane w komentarzach " cyt: "honor śmieci i hećmana 83.9.*.* 17 sierpnia 2010 20:46:04 CEST #38751 kilkanaście miesięcy temu , zapewne pamiętacie jeszcze miało miejsce pewne zajście. na uroczystość w szpitalu jak zawsze spóżnił się wodzuś.mijając grupę osób rzekł że śmieciom ręki nie podaje. wśród tej grupy byli między innymi majonez ożański i zdrajca żuk.poprzeczytaniu wypocin wodzuśa wielu ludzi mało nie upadło z wrażenia.majonez ożański sponsoruje miejskie imprezy,a żukowski rozwalił radę nadzorczą w spółdzielni co pozwoliło wodzuśowi na wymuszeniu nas szydłowskim wyrzucenie ekipy z kablówki.honorowi ludzie po takiej odzywce wezwali by wodzuśa na udeptaną ziemię albo spotkali się w sądzie.co robią nasi pseudopolitycy,podkuliwszy ogony na kolana przed hećmanem.ale takich ludzi wodzuś wyciśnie a potem kopnie.tak kończą mali ludzie."

    ! - +

  • do HJM #215070 | 89.228.*.* 28 lut 2011 17:17

    Pracował Pan w powiecie i nie ubolewał nad tym,że burmistrza wtedy nie było w radzie szpitala.Trzeba było wnioskować wtedy o to żeby szpital oddać miastu.

    ! - +

  • "Filut" #215175 | 89.228.*.* 28 lut 2011 18:41

    Koniecznością jest, ażeby w Radzie Społecznym szpitala były osoby spoza koalicji rządzącej powiatem. Dzisiejsze rozwiązania wg których starosta jest przewodniczącym Rady, a członkami ludzie wybrani przez Radę, są niezwykle szkodliwe dla funkcjonowania szpitali. . Z reguły jest więc tak, ze z racji arytmetyki, ten kto ma większość w Radzie ten decyduje o jej składzie. W tym przypadki członkami Rady są radni z PO, PIS i SLD. Chociaż z tymi przedstawicielami z SLD w Radzie to tak dokładnie nie wiadomo, jak jest naprawdę. W rezultacie opinia publiczna nie za wiele wie, co tak naprawdę w szpitalach się dzieje. W przypadku Kętrzyna ten brak wiedzy o Szpitalu jest zastraszający. I w tym proteście chodzi o to m.in., ażeby nie dopuścić osobę spoza towarzystwa , bo istnienie obawa, że mogłaby ona przekazać trochę wiedzy na temat tej placówki. Pierwszą lepszą informacją byłaby zapewne informacja o jego zadłużeniu, które ma oscylować w granicach 18 ml PLN, a więc jest niebotyczne i chyba nigdy takie nie było. Kompromituje obecne władze powiatu. Ale gdy do już istniejących tuza zarządzania w powiecie T. Mordasiewicza, dołączy absolwent legionowskiej Sorbony, to migiem z tym sobie poradzą i usłyszymy o zniknięciu zadłużenia. A tak z ciekawości, w nawiązaniu do wypowiedzi Nerona, ile funkcji pełni już p. Tadeusz Mordasiewicz poza byciem starostą. Chyba trochę więcej aniżeli p. Krzysztof Hećman. Więcej obiektywizmu p. Neron.

    ! - +

  • @83.16.* nie powtarzaj się!!! #215183 | 83.15.*.* 28 lut 2011 18:45

    gościu, jak nie masz nic nowego do powiedzenia, to milcz!!! nie powtarzaj wkółko starych komentarzy, bo odruch wymiotny bierze...

    ! - +

  • do wrażliwego 83.15.*.* #215210 | 89.228.*.* 28 lut 2011 19:10

    Gdy "odruch wymiotny bierze..." to zastanów się Panie chwile, pomyśl gdzie i z kim p.....

    ! - +

  • Szpital #215299 | 89.228.*.* 28 lut 2011 20:07

    W szpitalu Kętrzyńskim już od dawna coś jest nie halo, podobno jakiś grubasek apelował o pomoc do Burmistrza w jego ratowaniu jak jego skromnie wykształconą żonę z kierowniczki wywalił na zbity pysk Starosta. Nie mogę przypomnieć sobie co to za facecik był?

    ! - +

  • do Filuta #215340 | 89.228.*.* 28 lut 2011 20:27

    Oczywiście zgadzam się w jednej kwestii,że musi być w RS Szpitala ktoś spoza rady,ale dlaczego to ma być KWH.Przecież można wybrać osobę ,która jest kulturalna i niekonfliktowa.A te złośliwości dotyczące uczelni i jakoby zatajania zadłużenia potwierdzają tylko to ,że jest Pan przeciwnikiem obecnego układu w radzie powiatowej.A jeśli chodzi o zadłużenie szpitala to można sprawdzić w jakich latach powstało.Z Pana wpisu wynika,że dług powstał w ciągu ostatnich czterech lat co nie jest prawdą.Więcej obiektywizmu p.Filut

    ! - +

  • "Filut" #215415 | 89.228.*.* 28 lut 2011 21:08

    Wcale z mego wpisu nie wynika, że dług powstał za rządów Tadeusza Mordasiewicza i jego spółki. Napisanie jest wyraźnie bowiem, że byśmy się dowiedzieli, ile wynosi dług, który ma oscylować w granicach 18 ml PLN, co jest sumą niebotyczna i nigdy tyle nie wynosił. Co to poziomu kultury i bycia kontrowersyjnym przez Krzysztofa Hećmana. Otóż moim zdaniem, a nie jestem zwolennikiem ani jednego ani drugiego, kultura osobista K.Hećmana w niczym nie odbiega od kulturze osobistej Tadeusza Mordasiewicza, który przecież ma wyrok za zniewagę osoby pracującej w podległej starostwu placówce oświatowej. Co do kontrowersji. Jest to łatka przypinana osobom, które nie zgadzają się z opiniami adwersarzy. A ci gdy nie mogą sobie z nimi poradzić na argumenty rzucają, ale on jest kontrowersyjny, chociaż dzisiaj się już mówi asertywny. Taki lis w tym kurniku by się przydał i mogłoby to wyjść na dobre społeczności powiatu. Tam bowiem gdzie wszyscy się głaszczą i są jednomyślni, tzn. w tym wypadku zgodni z ręcznym sterowniczym- starostą, prawie zawsze mamy marazm, inercję i mierne rezultaty i korzyści dla niezwykle niewielkiego kręgu osób.

    ! - +

  • HJM #215417 | 83.21.*.* 28 lut 2011 21:09

    Ubolewałem, wnioskowałem, ale kto mnie słuchał.

    ! - +

  • Stefan #215442 | 83.23.*.* 28 lut 2011 21:23

    Radzę zainteresować się stanem nawierzchni na ulicy Krótkiej. Wstyd Panie Hećman!

    ! - +

  • do Stefana #215451 | 89.228.*.* 28 lut 2011 21:33

    Co ty Fefanek nie powiesz

    ! - +

  • krysia #215456 | 83.27.*.* 28 lut 2011 21:35

    Jak wieść gminna niesie w zeszłym tygodniu prawdopodobnie pan Hecman zatwierdził wzrost stawek czynszu w KTBS bagatela 20 %. To jest hryja ! To woła o pomstę do nieba. Czy to jest rzeczywiście prawda?

    ! - +

  • e=mc2 #215645 | 80.50.*.* 1 mar 2011 07:00

    Przyganiał kocioł garnkowi.....

    ! - +

  • das #215655 | 89.228.*.* 1 mar 2011 07:20

    Panie Mordaszenko jak faktycznie jest z tym długiem finansowym szpitala. Jako organ prowadzący proszę przejąć długi i dać wolną rękę na funkcjonowanie szpitala

    ! - +

  • fael #215667 | 89.228.*.* 1 mar 2011 07:39

    Jak może Burmistrz Miasta pomagać finansowo szpital jak jego osobę nie akceptują do Rady Społecznej. kto będzie kontrolował wydatki szpitala. Ile razy to juz miasto pomagało dla szpitala. Niech Mordasiewicz się buja ze szpitalem , a może niech zadba od środki unijne na takiej zasadzie jak kętrzyński hotel który otrzymał duże dofinansowanie w rozbudowę hotelu. Ja uważam ,że lepiej te środki finansowe było przeznaczyć w szpital niż w hotel.

    ! - +

  • blokers #215706 | 89.228.*.* 1 mar 2011 08:19

    krzysiu ty nasz ogierze,ale ty ś;liczny jesteś !

    ! - +

  • HJM #215729 | 83.11.*.* 1 mar 2011 08:52

    Moim zdaniem w skład Rady Społecznej szpitala powinni wchodzić oprócz przedstawicieli Rady Powiatu i przedstawiciela wojewody także przedstawiciele rad miejskich i gminnych z terenu powiatu. Jaki jest sens aby do Rady Społecznej powoływać, oprócz przedstawiciela wojewody, wyłącznie przedstawicieli rady powiatu.

    ! - +

  • do as #215762 | 89.228.*.* 1 mar 2011 09:16

    W listopadzie koło Ketrzyna otwarto nowoczesne schronisko dla zwierząt uczestniczył w tym biznesie wójt gminy Barciany do której to gminy należą Mołtajny, jest wszystko by tę sprawę załatwić od ręki włącznie z samochodem do przewozu psów. Czyżby cięcie wstęgi było tylko na pokaz w nowym schronisku panie wójcie

    ! - +

  • "Filut" #215854 | 89.228.*.* 1 mar 2011 10:25

    Do HJM, propozycja jak najbardziej słuszna. Problem w tym, że nie ma, jak to się obecnie mówi, woli politycznej ażeby taką propozycję sformalizować poprzez wprowadzenia stosownej normy prawnej. Chociaż, gdyby organowi założycielskiemu, którym jest powiat, zależało na prawidłowym, racjonalnym i transparentnym jego funkcjonowaniu, to ten pomysł mógłby wprowadzić w życie, bo obecne regulacje prawne na takie rozwiązanie pozwalają. Tyle tylko, że obecny starosta i jego poplecznicy wyznają ręczne sterowanie i niedopuszczanie nikogo spoza własnego towarzystwa. Może kiedyś doczekamy się władz w powiecie, które na pierwszym miejscu będą stawiały interes publiczny nad swoim i swoich popleczników wszelkiej maści i rodzaju.

    ! - +

  • kola #215878 | 89.228.*.* 1 mar 2011 10:45

    Do Filuta w pewnym stopniu masz sto procent racji w swoich wypowiedziach,ale weź na logike ,czy podskoczysz wyżej ch.... ., tak samo jest z naszą władzą (MIASTO, czy POWIAT). Ludzie o nie spełnionych ambicjach, próbują zrealizować swoje mażenia. W naszym "ładnym" ,bezrobotnym (mieście,powiecie), tworzy się władze NERONA. Nasze (miasto,powiat), to jak "obszar ",rządzony przez Nerona. Jest CEZAR i są podwładni,którzy muszą przystosować się do kaprysu Nerona. Neron tworzy igrzyska ,żeby lud się cieszył i bawił, chwalił dobroć władzcy. AVE CEZAR. Takimi to okrzykami ,wydobywającymi sie z gardeł ludu, budowana jest nasza "DEMOKRACJA". Zapraszam mądre osoby do komentarza, "mąrdre inaczej ",lepiej niech się nie wypowiadają,bo zepsują całą zabawę,ujmując to delikatnie.

    ! - +

  • SZPITAL POWIATOWY w KĘTRZYNIE #216043 | 46.112.*.* 1 mar 2011 13:06

    Ma Pan rację HJM .Wcześniej do Rady Społecznej delegowani byli przedstawiciele wszystkich Gmin z powiatu na podstawie uchwały Rady danej Gminy . Był szybki przepływ informcji w teren ,Gminy czuły się współodpowiedzialne za szpital . Może warto powrócić mimo zacietrzewienia do sprawdzonych wzorów i wznieść się ponad podziały ,choroba nie wybiera .Zwyczajowo Przewodniczącym Rady był przedstawiciel Wojewody. Szpital leczy pacjentów z całego Powiatu a nie tylko urzędników ze Starostwa mimo ,że starostwo jest organem prowadzącym .CZEGO się Pan obawia Panie Starosto .Ala dobra mieszkańców powiatu Szpital powinien być instytucją przejżystą. NIE RÓBMY POLITYKI LECZMY LUDZI.

    ! - +

  • do as #216095 | 89.228.*.* 1 mar 2011 14:11

    Mieszkańcy Mołtajn napisali, że ich położoną tuż przy granicy z Rosją wieś, liczącą 1500 mieszkańców nawiedzają sfory psów. Niektóre z nich pochodzą nawet z Obwodu Kaliningradzkiego w Rosji. Ludzie narzekają, że władze gminy i policja nic z tym faktem nie robią. Gmina nie ma schroniska i środków na wyłapanie psów, a policja mówi ze nie może ustalić ich właścicieli. - Tu jest szkoła, gimnazjum i kościół. Wieczorem strach wyjść na ulicę, bo podbiegają od tyłu i atakują - mówi sołtys Roman Głód (50 l.) - Na razie warczą i szczekają, ale w lasach widać pożarte zwierzęta, to może się skończyć tragedią- kończy sołtys. Mieszkańcy wsi robią co mogą żeby nie doszło do dramatu. Dzieci są odprowadzane do szkoły w towarzystwie dorosłych, a niejeden z nich do obrony w ręku trzyma długi kij. Po naszej interwencji nadkomisarz Anna Fic z policji w Olsztynie obiecuje: - Ustaleni właściciele psów zostali ukarani. W przypadku bezdomnych zwierząt, dzielnicowy będzie informował władze gminy, które powinny się nimi zająć! - mówi nadkomisarz.

    ! - +

  • do HJM #216103 | 89.228.*.* 1 mar 2011 14:16

    skoro szpital jest nas wszystkich/miasta ,powiatu i gmin/to czy nie powinien być finansowany też przez powiat,miasto i gminy.Nikt tu nie mówi o finansowaniu tylko o rządzeniu.

    ! - +

  • do " as " #216130 | 46.112.*.* 1 mar 2011 14:38

    Co Pan tu z psami wyjeżdzasz -nie na ten temat tu dyskutujemy. Zadzwoń do Hycla..

    ! - +

  • "Filut" #216328 | 89.228.*.* 1 mar 2011 17:28

    Powiat nie jest organem prowadzącym lecz organem założycielskim. Są to dwa bardzo różne stany prawne rodzące bardzo różne skutki. Niestety Starosta kętrzyński i jego towarzystwo zachowuje się tak jakoby przysługiwały im uprawnienia i obowiązki z obu tych stanów. Dla jasności sytuacji należy wiedzieć, że szpitale nie są finansowane przez organy założycielskie lecz lecz ze środków publicznych, którymi zarządza Narodowy Fundusz Zdrowia. Niestety ta ekipa nie dopuści nikogo spoza siebie do uczestnictwa w zarządzaniu tą placówką, nawet z w postaci głosu doradczego, bo taki charakter mają rady społeczne w szpitalach.

    ! - +

  • do kola #216340 | 89.228.*.* 1 mar 2011 17:40

    jaki neron?, jaki cezar? to tylko kacyk wspólpracujący z ... . Jego prostackie zachowanie, zmienność nastrojów , napady agresji świadczą o drugim stadium choroby al......... . Weź także pod uwagę następujące oświadczenie; „Krzysztof Hećman potwierdza to, co od lat było tajemnicą poliszynela: w 1986 roku otrzymał propozycję objęcia stanowiska zastępcy szefa SB w Kętrzynie". Sprawdź kto startował z jego list i jakie składał oświadczenia?

    ! - +

  • do Filut #216345 | 89.228.*.* 1 mar 2011 17:48

    chyba jesteś naiwny. Pomyśl: hecm... + homz....... = prywatyzacja. Kto zapłaci? Podatnicy-Mieszkańcy. Kto zarobi? h+h. Kto straci? Pracownicy i pacjenci szpitala.

    ! - +

  • do filuta #216362 | 83.9.*.* 1 mar 2011 18:13

    za czasów obecnego starosty szpital nie miał w żadnym roku długu. wszystko jest do sprawdzenia nic do ukrycia.niestety hećman nie jest członkiem rady społecznej polikliniki, jedna kadencja i dosyć.

    ! - +

  • do filuta #216383 | 83.23.*.* 1 mar 2011 18:40

    Nic do ukrycia?, a może zbyt dużo żeby dopuścić kogoś kto będzie miał odwagę pytać?

    ! - +

  • do "do Filut" #216504 | 89.228.*.* 1 mar 2011 20:20

    A czy poprzednia koalicja w powiecie z mniejszością nie rozpadła się przez to że ktoś chciał rączki na szpitalu położyć? a następnie nie pogonił Starosta chłopaczków J.Ż i J.O z jego żonką skromnie wykształconą bo w szpitalu mieszać próbowali? wiadomo że ten ostatni to mieszaniec mniejszościowy.

    ! - +

  • do fael #216517 | 89.228.*.* 1 mar 2011 20:32

    A co ma piernik do wiatraka.Hotel budowano z pomocą środków unijnych,ale budował go prywaciarz,który nie jest związany z powiatem.

    ! - +

  • do HJM #216522 | 89.228.*.* 1 mar 2011 20:35

    A kiedy Pan ubolewał i kto Pana nie słuchał.Jeżeli ma Pan kopie to prosimy je opublikować w internecie,Chętnie poczytamy.Pozdrawiam.

    ! - +

  • do as #216686 | 89.228.*.* 1 mar 2011 23:21

    niestety -as- dał linka do artykułu na "wirtualnej polsce" i go wycięto, a psy zagryzają mieszkańców Mołtajn i co na to wójt gminy Barciany? wstążkę w Pudwągach przeciął dla towarzystwa i inwencja twórcza się skończyła czy co!?

    ! - +

  • elf #216750 | 89.228.*.* 2 mar 2011 06:40

    Pewnie Jarosław Ż. dalej sie bawi w podwórkowego redaktorka. A co on potrafi? Sierota dawny z kolegą Markiem O. do powiatu, któremu kampamie wyborczą organizował i przepadł.

    ! - +

  • Elfowi ku rozwadze #216786 | 83.16.*.* 2 mar 2011 07:54

    Stosujesz dawne metody służb. Zamiast polemizować przeprowadzasz atak na osobę w stylu pisemka „żch” Kto Ci tak kazał, „Towarzysz Krzysztof „?

    ! - +

  • HJM #216838 | 83.21.*.* 2 mar 2011 08:46

    Zarządzanie szpitalem powiatowym (nie tylko kętrzyńskim) przypomina znane przysłowie o sześciu kucharkach. Coś do powiedzenia w sprawie szpitala mają starosta i wicestarosta, zarząd powiatu i rada powiatu, odpowiedni wydział w starostwie, rada społeczna ale pieniądze pochodzą z NFZ. Dyrektor szpitala wydaje się mieć najmniej do powiedzenia. A może niepotrzebnie boimy się prywatyzacji? Prosze spojrzeć na laboratorium analityczne. Tam chodzi wszystko jak w najlepszym szwajcarskim zegarku.

    ! - +

  • do "do fael" #216975 | 46.113.*.* 2 mar 2011 10:52

    Ale z PO powiatową.

    ! - +

  • blondynka #217025 | 195.47.*.* 2 mar 2011 11:32

    Czy dobrze to wszystko zrozumiałam? Zagryzani przez rosyjskie psy mieszkańcy Mołtajn leżąw Kętrzyńskim Szpitalu.Nie chce ich odwiedzać wójt więc wybiera się do nich burmistrz Kętrzyna ale nie pozwala mu na to starosta z radą .Lekarze nie wiedzą jak to leczyć więc za to chcą ich sprywatyzować z czym nie zgadzają sie lokalni działacze konserwacyjni ?

    ! - +

  • do "blondynki " #217069 | 46.113.*.* 2 mar 2011 12:13

    Bardzo dobrze kumarz ,tylko działacze konserwatywni i wystrzegaj się psów nie tylko ruskich bo Cię zagryzą .

    ! - +

  • euro-exemplum #217484 | 83.9.*.* 2 mar 2011 18:59

    Dyrektor szpitala ma własny biznes, i za przeproszeniem ma gdzieś, czy będzie w tym szpitalu dobrze, czy źle. A że łamie ustawę antykorupcyjną, która zabrania kierownikom jednostek organizacyjnych, podległych pod samorząd powiatowy prowadzić własną działalność gospodarczą, to nikogo to nie obchodzi. Jak długo będzie tolerowane łamanie prawa w Kętrzynie? Czy nie ma naprawdę innego wyjścia, jak zawiadomić CBA?

    ! - +

  • hahahaha! #217489 | 89.228.*.* 2 mar 2011 19:07

    Dyrektora do CBA, wiesz jak to robić poprzednio pisałeś na Burmistrza teraz pan ci się zmienił i na Starostę będziesz pisał? płacą ci za to czy to zboczenie?

    ! - +

  • do HJM #217579 | 89.228.*.* 2 mar 2011 20:17

    Z dotychczasowych Pana wpisów internetowych zrozumiałam, że jest Pan byłym pracownikiem starostwa. Co zatem Pan zrobił kiedy pan pracował w temacie szpital. Jeszcze kilka miesięcy temu nie było Pana w internecie, a teraz taka troska o szpital, o to że nie będzie w radzie burmistrza Hećmana. I dobrze, że go nie będzie. Tam trzeba ludzi myślących kategoriami dobra mieszkańców a nie tym, jakie korzyści polityczne osiągnie swoim członkostwem w tej radzie. Tam nie potrzeba rozróby i haosu a spokoju i rozwagi. Dlatego gratuluje Radzie Powiatu decyzji. Z tego, co wiem to w Radzie Społecznej nigdy nie było, poza przedstawicielem wojewody, osób spoza rady. O tym Pan powinien wiedzieć. Proszę zatem nie uprawiać demagogii w stylu KWH, którego jak widzę jest Pan od ostatnich wyborów wielkim fanem.

    ! - +

  • gogo #217694 | 213.238.*.* 2 mar 2011 21:53

    wpis poprzedniczki do HJM jest wielce zabawny. Pragnę Pani wyjaśnić że pracownicy starostwa pracują w konkretnych wydziałach. Pan HJM jak pamiętam pracował w geodezji. Jaki wydział geodezji ma wpływ na szpital to niech pani sobie sama wyjaśni. Obecnie Pan HJM jako radny gminy tegoż powiatu ma prawo interesować się i zabierać głos w kwestii warunków leczenia pacjentów w szpitalu powiatowym i niegrzecznie jest z jego zaangażowania pokpiwać.Niech wszyscy radni się tak interesują problemami mieszkańców powiatu to będzie dobrze.

    ! - +

  • HJM? #217830 | 89.228.*.* 3 mar 2011 06:10

    to tylko tuba Hecmana? nie interesuje sie problemami gminy z której został wybrany a tym co zrobił wicestarosta. jest nieobiektywny.

    ! - +

  • Brawo Panie HJM ! Tak trzymać ! #218491 | 109.243.*.* 3 mar 2011 17:40

    Pana wpisy są rzeczowe ,trafne i obiektywne . Nikogo nie obrażają . Czytam je z zainteresowaniem. Niestety osoby Burmistrza i Starosty budzą niezdrowe emocje. Ich wzajemne relacje przynoszą tylko szkodę dla zwykłych ludzi . Piastowanie tak wysokich stanowisk do czegoś zobowiązuje Panów, jest mi za Was zwyczajnie wstyd.

    ! - +

  • HJM do swoich niezbyt odważnych adwersarzy. #218645 | 83.21.*.* 3 mar 2011 19:41

    Czy musi być tak, że jeżeli ja wyrażam pogląd w określonej sprawie i nie ukrywam się przy tym pod mniej lub więcej zabawnymi określeniami, to natychmiast spotykam się z osobistymi atakami na swoją osobę ? Przecież niekoniecznie trzeba się z tą opinią bądż poglądem zgadzać. Można się przekonywać do swoich racji przedstawiając argumenty. Ukrywanie się pod jakimś wymyślonym określeniem świadczy jednak o braku odwagi a jakieś złośliwości o braku argumentów. Pana Burmistrza Hećmana bliżej nie znam, nie podejmuję się oceny jego cech osobowych. Doceniam natomiast jego dokonania. Pojawiłem się w internecie dopiero od kilku miesięcy z powodów technicznych. Nie posiadałem komputera. Przedstawiony skład osobowy rady społecznej szpitala tzn. aby w jego skład wchodzili przedstawiciele wszystkich gmin w powiecie występuje w wielu powiatach. Proszę sprawdzić. Czy ja nie zajmuję się sprawami swojej gminy? Sądzę, że jest wręcz odwrotnie. Proszę sprawdzić. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    ! - +

  • .......... #218699 | 46.113.*.* 3 mar 2011 20:27

    nasz burmistrz jeżeli tą osobę można nazwać burmistrzem!!!! burmistrzem powinna być osobą godna i kulturalna w przeciwieństwie do pana hećmana, który ani troszeczkę nie ma w sobie żadnego poszanowania i kultury jestem osobą która miała przyjemność poznać jego szczyt chamstwa obłudy arogancji. Pan Hećman powinien dawać przykłąd dla mieszkańców miasta a skoro on sam nie potrafi się zachowywać w miejscu publicznym przy osobach z innego kraju to jak on może być na takim stanowisku pytam???? i wymaga szacunku od ludzi ja nigdy nie będę szanowała tej osoby i z miłą chęcią udzieliłą bym wywiadu na jego temat jak potrafi ubliżać i poniżać młode osoby....

    ! - +

  • do " szpital powiatowy w Kętrzynie i HJM " #218706 | 109.243.*.* 3 mar 2011 20:29

    Macie rację w Naszej Radzie wcześniej też byli przedstawiciele wszytkich Rad Gmin . Tylko zgoda buduje . Każda pomoc i w każdej formie szpitalowi jest ptrzebna , a w szczególności budowanie przyjaznej atmosfery. Rado Powiatu więcej odwagi i obiektywizmu.

    ! - +

  • Wyborca #218722 | 89.228.*.* 3 mar 2011 20:45

    Co należy do kompetencji miasta Burmistrzowi a co do kompetencji Powiatu Staroście, a że maja na pieńku ze sobą to i dobrze unikniemy układzików i kumoterstwa, jeden drugiemu na rączki patrzy ale zza płota. Bardzo zdrowy układ.

    ! - +

  • do zaz #218752 | 83.20.*.* 3 mar 2011 21:10

    Jeśli chodzi o szefca to dla twojej wiadomości "zaz osle" on ma więcej wykształcenia co Hećman i Ty razem wzieci! Ludzi z takim wykrztałceniem i przygotowaniem na palcach jednej reki można w kętrzynie policzyc. A Hećman co sobą reprezentuje? Trzyma się stołka burmistrza bo jako prawnik nie miał by szans. Poczytaj sobie życie kętrzyna gość w swojej własen gazetce umieszcza wypowieć w której nawet nie wie jakie są kompetęcie rady społecznej szpitala. Bardzo dobrze że powiat blokuje kogoś kto się nie zna niech pilnuja swojego podwórka a nie wyciaga łapy. Trzeba promować tych którzy naprawde wiedzą o co chodzi.

    ! - +

  • gość #220171 | 80.50.*.* 4 mar 2011 22:07

    Tak głosowała grupa trzymająca władzę w POwiecie.

    ! - +

  • do HJM #220427 | 89.228.*.* 5 mar 2011 09:47

    takiś naiwny czy udajesz. Krytykujesz tylko Nowaka i Mordasiewicza i piszesz, że Hecmana nie znasz? To przestawiam niektóre fakty (opinie pomijam, resztę sam doczytaj ): "Zapewne pamiętacie jeszcze miało miejsce pewne zajście (wg wpisu internetowego: „honor śmieci i hećmana”) na uroczystość w szpitalu jak zawsze spóżnił się wodzuś. Mijając grupę osób rzekł że śmieciom ręki nie podaje"; -„Krzysztof Hećman potwierdza to, co od lat było tajemnicą poliszynela: w 1986 roku otrzymał propozycję objęcia stanowiska zastępcy szefa SB w Kętrzynie. Do tego mieszkanie, dobrą pracę w sądzie i szybki awans….”; -"pan Hecman zatwierdził wzrost stawek czynszu w KTBS bagatela 20 %. To jest hryja !"

    ! - +

  • do niżej #220543 | 89.228.*.* 5 mar 2011 11:51

    Przeczytane w komentarzach " cyt: "honor śmieci i hećmana 83.9.*.* 17 sierpnia 2010 20:46:04 CEST #38751 kilkanaście miesięcy temu , zapewne pamiętacie jeszcze miało miejsce pewne zajście. na uroczystość w szpitalu jak zawsze spóżnił się wodzuś.mijając grupę osób rzekł że śmieciom ręki nie podaje, byli to majonez ożański i zdrajca żuk.poprzeczytaniu wypocin wodzuśa wielu ludzi mało nie upadło z wrażenia.majonez ożański sponsoruje miejskie imprezy,a żukowski rozwalił radę nadzorczą w spółdzielni co pozwoliło wodzuśowi na wymuszeniu nas szydłowskim wyrzucenie ekipy z kablówki.honorowi ludzie po takiej odzywce wezwali by wodzuśa na udeptaną ziemię albo spotkali się w sądzie.co robią nasi pseudopolitycy,podkuliwszy ogony na kolana przed hećmanem.ale takich ludzi wodzuś wyciśnie a potem kopnie.tak kończą mali ludzie."

    ! - +

  • CZYTAJĄ NAS WSZYSCY!!!!!! #220591 | 89.228.*.* 5 mar 2011 12:48

    Wpisuję w wyszukiwarkę kentaki.pl a tu "Blog o podanym adresie nie istnieje" potwierdza się stara prawda g.... nie pływa a spływa!

    ! - +

  • do ciołka poniżej #220701 | 46.112.*.* 5 mar 2011 14:24

    Blog o adresie kentaki.pl nigdy nie istniał. To była strona internetowa, ciołku.

    ! - +

  • to nie ciołek #221556 | 173.212.*.* 6 mar 2011 16:54

    przecież wiadomo że to pisze niedorozwój z oślimi uszami.

    ! - +

  • Ciołek #222003 | 83.16.*.* 7 mar 2011 08:25

    Stanisław Ciołek był świetnym wojownikiem o nadludzkiej wręcz sile, rycerzem na dworze króla Kazimierza Wielkiego. Często brał udział w turniejach rycerskich i podróżach zagranicznych uczestnicząc w poczcie królewskim. XIV-wieczny „pudzian” nie miał sobie równych wśród rycerzy z Polski i wielu krajów europejskich.

    ! - +

  • jeszcze jeden ciołek #222228 | 89.228.*.* 7 mar 2011 12:13

    A Włodzimierz Ciołek był niezłym piłkarzem. To chyba on na 5-1 strzelił z Peru w 1982 roku.

    ! - +

  • kłamano od początku: #222676 | 89.228.*.* 7 mar 2011 19:08

    Kentaki.pl - czytają nas już wszyscy - kentaki kętrzyn moje miasto ... Kentaki.pl - niespełna dwumiesięczny osesek wśród prawdziwych rekinów i wyjadaczy ... Chylę czoła i dziękuję za promocję kentaki.pl Nie spodziewałem się, ... kentaki.blog.onet.pl/Kentaki-pl-czyt aja-nas-juz-wsz,2,ID313497576,n - Kopia - Podobne Kentaki.pl - już w piątek - kentaki kętrzyn moje miasto - Onet.pl Blog Wiem, że 1.500 egzemplarzy kentaki.pl, które co dwa tygodnie trafia do wybranych punktów kolportażu to zdecydowanie za mało. Gazeta rozchodzi się w .... niestety dziennikarzyk mylił się że się rozchodzi bo one już wówczas spływało. heheheheh!

    ! - +

  • ciekawski #222686 | 89.228.*.* 7 mar 2011 19:19

    Swoją drogą bardzo ciekawa była by lektura jak finansowane było kentaki ?. Może CBA by to sprawdziło lub prokuratura?

    ! - +

  • HJM w sprawie wpisu z 5 marca #223496 | 83.21.*.* 8 mar 2011 15:39

    Nie chciałbym się powtarzać ale niezbyt sobie cenię ludzi, którzy nie mają odwagi występować otwarcie. Ja nikogo nie krytykuję, nikogo nie wychwalam, tylko wyrażam swoją opinię w sprawach publicznych. Zupełnie nie interesuję się tym co ktoś kiedyś powiedział, kto komu nie podaje ręki i dlaczego. W sprawie oceny pana burmistrza Hećmana. Proszę się zastanowić dlaczego mieszkańcy Kętrzyna ciągle obdarzają go zaufaniem? Widać doceniają to co zrobił. Takie określenia jak "wodzuś" świadczą o braku argumentów. I jeszcze jedno, skoro przeszedł pan ze mną na "ty" chciałbym pana poznać abym mógł się tym samym odwzajemnić. Pozdrawiam serdecznie

    ! - +

  • do poniżej #224067 | 89.228.*.* 9 mar 2011 09:10

    Też niezbyt sobie cenię ludzi,którzy nawet jak się podpiszą to są jednostronni.Pan w moim przekonaniu jest taką osobą.Wszystko Panu nie pasuje tylko w powiecie. Przeszkadzają panu emeryci,ale tylko w powiecie o mieście cisza.W jednym z wpisów pisze Pan "Mordasiewicz i spółka".Ja myślałem,że to Rada Powiatu a nie spółka.A burmistrza i jeszcze parę osób to Pan wychwala .

    ! - +

  • kto to taki jest HJM? #225017 | 89.228.*.* 9 mar 2011 23:30

    Nie podpisał się więc nie wiem / kto to taki jest HJM? / Z treści wpisów zaś wynika, / że to sługus jest kacyka.

    ! - +

  • Dobry na Burmistrza a do Rady Szpitala nie ? #227010 | 188.33.*.* 11 mar 2011 20:33

    HEĆMAN dobry na Burmistrza a do Społecznej Rady Szpitala nie ? Radni Powiatowi czego się tak boicie ,przecież jesteście tacy silni i mądrzy .

    ! - +

  • 2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5